Moja malá spoveď

27. januára 2012, zago, Nezaradené

–          Nemám rád ľudský debilizmus,

–          nemám rád hysterky,

–          nemám rád prílišnú povrchnosť,

–          nemám rád facebook,

–          lidl, jojku

–          a baby, z ktorých sa po chľaste stávajú pipky.

 

–          Rád sa bavím, rozprávam a pijem pivo,

–          či tequillu v dobrom bare,

–          počúvam rockovú muziku,

–          robím svoju prácu,

–          hľadám odpovede

–          a poznávam…

Často som zaujatý, možno trochu povrchný, raz flegmatik, inokedy zas prehnane zodpovedný. Mám pár priateľov, trochu viac kamarátov a kopu známych a viem, že kamarátstvo medzi chlapcom a dievčaťom môže existovať. Milujem masové médiá, ich silu a možnosti, rýchlosť informovania a najmä kvalitu, no neznášam jednoduchosť, prvoplánovosť a hyenizmus. Zbožňujem futbal a najmä svoj klub, ale neviem vystáť ďalších päť. Rád počúvam hlasnú hudbu a pritom obľubujem ticho noci.

Život je plný kontrastov a ja som len človek.